Pojawiła się wersja poprawkowa do wczorajszego wydania testowego i trzeba przyznać, że Mojang wziął się do roboty i poprawił masę błędów z ostatnich kilku aktualizacji testowych. Zapraszam do przeczytania listy zmian i grania!
Zmieniono ikonę nowego launchera.
Poprawiono problem z wybieraniem graczy z innych światów przez Blok Poleceń.
Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry podczas próby przesunięcia serwera na liście serwerów bez zaznaczania żadnego.
Poprawiono problem z Zombie, które nie zadawały żadnych obrażeń, jeśli ustawiło się im niestandardową ilość życia.
Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry podczas użycia autouzupełnienia komendy.
Poprawiono problem z zabiciem gracza przez komendę /kill, kiedy ma ustawiony efekt odporności na wyższym poziomie niż 5.
Poprawiono problem z przyśpieszonym zachowaniem świata.
Poprawiono problem z nie wyświetlaniem większej ilości życia na tablicy wyników podczas używania efektu Health Boost.
Poprawiono błąd z otrzymaniem obrażeń po upłynięciu działania efektu Health Boost.
Poprawiono problem z regeneracją życia na najniższym poziomie trudności pomimo wyłączenia zasady naturalRegeneration.
Poprawiono błąd z ustawieniem domyślnej ilości życia po upłynięciu działania efektu Health Boost.
Poprawiono problem z wyrzuceniem z gry, kiedy spawner jest ustawiony na spawnowanie małych Zombie.
Poprawiono problem z wyświetlaniem jakości połączenia z serwerami.
Poprawiono wyświetlaną nazwę Paczek Zasobów w opcjach gry.
Poprawiono wyświetlaną nazwę efektu Heatlh Boost w ekwipunku gracza.
Poprawiono błędną teksturę wagonika.
Poprawiono błędną teksturę kuli ognia.
Poprawiono animację ognia.
Poprawiono wyświetlanie się interfejsu podczas walki z bossem (w trakcie wyświetlania ilości życia bossa).
Poprawiono problem z położeniem dywanów na niektórych blokach.
Poprawiono wyświetlanie końcowych napisów.
Poprawiono problem ze zmianą pory dnia po spaniu w łóżku pomimo wyłączonej zasady doDaylightCycle.
Poprawiono problem z aktualizacją koloru trawy biomów po zmianie paczki zasobów.
Offline